Logo van Gemeente Leidschendam-Voorburg dat doorverwijst naar de homepage
Logo van Gemeente Leidschendam-Voorburg dat doorverwijst naar de homepage

Accounthouder Vastgoed

Zorg jij ervoor dat ons vastgoed wordt ingezet waarvoor deze bestemd is en zie je erop toe dat afspraken worden nageleefd? Maak het verschil binnen onze gemeente en wordt Accounthouder Vastgoed.  

Over de vacature

Openingsdatum
17-11-2022
Sluitingsdatum
04-12-2022
Uren per week
36
Salaris
€ 3406 - € 5021
Salarisschaal
10A
Vakgebied
Inkoop/ logistiek

Wat je doet

In deze rol zijn dit jouw hoofdactiviteiten:
  • Manage je eigen vastgoedportefeuille
  • Verantwoordelijk voor het opstellen en het onderhouden van de contracten.
  • Adviseer het college, bestuur en collega’s
  • Netwerk en onderhoud een goed contact met verschillende partners, zoals huurders, beleidsafdelingen, portefeuillehouders en technische beheerders.
  • Houd de laatste vastgoedontwikkelingen in de gaten en vertaal deze in voorstellen

Wat wij van je vragen

Om je werk goed én met plezier te doen, heb je het volgende in huis:
  • Minimaal Hbo werk- en denkniveau met ervaring in vastgoed en/ of juridisch onderlegd met kennis van huurrecht
  • Minimaal 36 uur per week beschikbaar
  • Bewust van maatschappelijke, politieke en juridische ontwikkelingen en andere omgevingsfactoren, waar jij goed op weet in te spelen
  • Verbinder die energie krijgt van samenbrengen van verschillende partijen
  • Creatieve bedenker die graag naar concrete oplossingen toewerkt

Hoe ziet je dag eruit?
Je dag begint met een vraag van een huurder voor wie je vervolgens het contract gaat doornemen om de gemaakte afspraken  te controleren en je neemt  aansluitend weer contact op met de huurder  om een terugkoppeling te geven. Daarna heb je een afspraak met de bouwkundige om een aantal punten te bespreken van de verhuurde objecten onder andere over de stand van zaken t.a.v. de sloop van een pand. Tussendoor krijg je van een huurder een belletje met vragen over wat de gemeente doet aan duurzaamheid aan het pand wat ze huren. Nadien check je je mail en reageer je op binnengekomen  vragen van diverse afdelingen. Na een lekkere lunch met je collega’s in het bedrijfsrestaurant breng je een bezoek aan een renovatieproject dat jij begeleidt.  De aandachtspunten die je daar hebt geconstateerd, zet je bij thuiskomst via de mail verder uit in de organisatie. Je doet nog een afsluitend telefoontje, waarna je werkdag met een voldaan gevoel thuis afsluit.
 

Wat wij je bieden

  • Salaris van €3406 - €5021 per maand op basis van een 36-urige werkweek (schaal 10a)
  • Uitzicht op een vaste aanstelling na 12 maanden dienstverband
  • Ontwikkelmogelijkheden, studiefaciliteiten en een individueel keuzebudget van 17,05%
  • Hecht team en collega’s met humor
  • Thuiswerkmogelijkheden, een iPhone en laptop

Over de afdeling

De afdeling Facilitaire Zaken zorgt voor een kwalitatief hoogwaardige werkomgeving en de ondersteuning hiervan, waaronder ook de ondersteuning van het bestuur. Daarnaast verzorgt zij voor haar in- en externe klanten, het beheer van het gemeentelijk vastgoed.

Goed om te weten

  • Bel voor meer informatie met Jannerike Crielaard (teamleider Contractbeheer en Onderhoud) via het telefoonnummer 070 300 8303
  • Reageren kan tot en met zondag 4 december 2022.
Organisatie
Facilitaire Zaken
Afdeling
Facilitaire Zaken